Tuesday, July 24, 2007

Suck.... denna dagen... detta livet....

Det är ingen bra dag för mig idag!
Vaknade tidigt i morse med lillen, försökte få maken att fatta att han faktist borde kliva upp med han, men nej då, jag ger upp först som vanligt o klev upp. Sätter mig nere med lillen (tur han är på glatt humör iaf.) kommer på att jag ska ta kort på vår morgonstund, sätter på kameran, och nu börjar den dålig dagen... den är totalt kaputt!
Det är ju min ¤R"%¤&%"&"%& tur, har just köpt en ny dator jag inte har råd med för att kunna scrappa o photoshoppa min bilder också GÅR KAMERAN SÖNDER!!!!
Har kollat att det idag, summa= 500 kr i ersättning från försäkringsbolaget, men tack då....
Och hade just köpt till ett nytt batteri till den för att ha ett extra, har inte ens hunnit använda det. förbaskat också.

Och på det allt annat jobbigt vi har med pappa o huset, o tja, tårarna sprutade o jag fick ett ryck och började röja och domdera; nu ska här hända NÅGONTING!!!!

På totalt uruselt humör som jag är konstaterar jag surt; inte en enda kommentar här på bloggen! får lust att röja här också i ilskan, tänker jag o hivar upp ännu en näve mariannekulor ur godispåsen...

No comments: